
برخی خدمات OBS عبارتند از
آموزش های آنلاین
ترجمه مقاله
راهاندازی زیرساختهای شبکهای
دوبله دورههای آموزشی
ورکشاپهای آنلاین و حضوری
ساخت بازی، طراحی و تدوین، طراحی کاتولوگ ،تولید برنامه تلویزیونی، تهیه و تولید پادکست و....
همچنین کارگزاری OBS با در اختیار داشتن چند استودیوی مجهز صدا و تصویر آمادهی خدمت رسانی
به شماست.

خدمات ابری
کمک به صاحبان کسبوکارها و فریلنسرها برای دسترسی آسان به تجهیزات مورد نیاز کاری یکی از اهداف این خدمت در پلتفرم OBS است. تجهیزات با کیفیت میتواند یکی از ملزومات اولیه برای انجام کارهای حرفهای باشد که متاسفانه در کشور ما نیازمند هزینه هنگفتی برای کارفرماها و فریلنسرها ست. در OBS، امکاناتی فراهم شده است که افراد میتوانند به راحتی و به صورت مجازی و البته واقعی از این امکانات با هزینه کمتر و با دسترسی آسانتر استفاده کنند.

خدمات محتوایی
پرورش نیروهای ماهر و کارآزموده و ماهر با هدف توانایی برای راه اندازی یا ارتقای کسب و کار خود از دیگر اهداف پلتفرم OBS است. اگر بتوانیم اطلاعات و دانش افراد را در حوزههای مختلف ارتقا دهیم، میتوانیم شاهد پیشرفت و ارتقای این حوزه در کشور باشیم. خدمات محتوایی در پلتفرم OBS با هدف آموزش نیروهای انسانی ایجاد شده است و قصد دارد اطلاعات متقاضیان را در حوزه ی مدنظرشان به روز نگه دارد.

اگر شما هم علاقهمندید در دورههای مختلف آموزشی ما شرکت کنید و از این طریق سطح اطلاعات خود را ارتقا دهید تا بتوانید از این مهارت به کسب درآمد برسید، با ساختن پروفایل خود در اینجا، بگویید چه دورهای رو میخواهید شرکت کنید؟
با ما گفتگو کنید
نظرات شما تضمینکنندهی کیفیت خدمات ماست، پیشنهادهای شما را در شورای سیاستگذاریمان بررســی خواهیـــم کرد. با انعـکاس نظرات خود در این بخش، مســـیر درست را نشـانمان دهیـد
علیرضا ابراهیمی
طراحی و تدوین
۶ روز پیش
در عصر ارتباطات، رصد و مدیریت
نظرات مشتریان،
کلید موفقیت صاحبان کسب و کارهای مختلف، اعتبار آنها، جذب مشتریان
وفادار و حس امنیت برای مشتریان جدید بوده است. تجربهی خرید خود را به
اشتراک بگذارید. با ما گفتگوکنید تا پاسخگوی سوالها و مشکلات شما
باشیم.
پیشنهادها و راهکارهای شما چراغ راه ما خواهد بود
هادی بختیاری
طراح وب سایت
5 روز پیش
در عصر ارتباطات، رصد و مدیریت نظرات مشتریان، کلید موفقیت صاحبان کسب و کارهای مختلف، اعتبار آنها، جذب مشتریان وفادار و حس امنیت برای مشتریان جدید بوده است. تجربهی خرید خود را به اشتراک بگذارید. با ما گفتگوکنید تا پاسخگوی سوالها و مشکلات شما باشیم. پیشنهادها و راهکارهای شما چراغ راه ما خواهد بود
مهدی توسلی
سئو، بهینه سازی سایت
۹ روز پیش
در عصر ارتباطات، رصد و مدیریت نظرات مشتریان، کلید موفقیت صاحبان کسب و کارهای مختلف، اعتبار آنها، جذب مشتریان وفادار و حس امنیت برای مشتریان جدید بوده است. تجربهی خرید خود را به اشتراک بگذارید. با ما گفتگوکنید تا پاسخگوی سوالها و مشکلات شما باشیم. پیشنهادها و راهکارهای شما چراغ راه ما خواهد بود